24/02/2019

INTERVIJAS II

  • intervijas-ii_1

Modris Tenisons: Ansis ir uzbūvējis teātri. Vienīgo teātri Rīgā, kuram netek jumts. (...)

M: Anša tehnikas stundās ļoti īsā laikā visi bija „putās”. Būtība slēpās Anša prasīgumā, viņa nodarbībās cilvēki pilnībā atdevās kustībai un strādāja. Un šī strādāšana bija ļoti intensīva. (...)

M: Es atceros epizodi no kompozīcijas „Stūris”, kad no aizslietņa parādās aktrises roka. Varēja skaidri redzēt, ka tā roka ir pilna, piepildīta. Un runa nav par tehniku, tā roka ir piepildīta un viss. Tā bija šī Anša „apburšana”, prasība cilvēkam, lai viņš ir piepildīts katrā izrādes mirklī, katrā mēģinājumā - trīs stundu garumā  vairākas reizes nedēļā. Tas ir smagi. (...)